Det har vart bättre dagar

Red Prisen i ridhuset en halvtimma innan hoppträningarna började... Vilket betyder att vi var tvungna att dela den med min gamla hopptränare som fixade hindrerna inför träningarna.. Vilket betyder att många uppe i kafeterian kollade på... Vilket betyder att jag inte alls var så koncentrerad som jag borde vart... och vem får igenom något på bara en halvtimme?
Nej det gick inte speciellt bra, men det hade ju sina anledningar idag. Jag red en stund på ängen också, men det gick inte så mycket bättre där så jag gav upp och red hemåt.

Tror jag kanske stryker mig dressyr KM imorgon, att rida och bli bedömda just nu känns inte så passande. Men bestämmer mig först imorgon.

Morgondagen ser ut så att jag först klockan 09.00 har WE träning, sedan Tornespel. Eftersom jag ska tävla dressyr på Jacken så ska jag inte rida honom alls på morgonen, men tror jag ändå tar Prisen på WE träningen och bestämmer därefter om jag ska stryka mig eller inte.
Det ända minus på det är att jag från början hade tänkt o rida Bonito (från ridskolan) både på WE och Tornen, men blir inte så nu om jag tar Prisen istället. Kanske lika bra det, så slipper jag känna hugget i hjärtat av att rida min soulmate igen.

Jacken red jag ut i cirka en timma, han var superpigg och massor med glad. Helt underbart, han är helt otrolig den hästen och jag är åter igen så glad att jag har honom, han är min lycka i stormen... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0