en dag i taget

Jag är där för er, ingenting annat. Inte för träningens skull, inte för framgångar och resultat. Inte för att ni är grymma hästar utan för att ni alltid finns där. Jag gör det för att själv orka och inte ge upp, ni är unika som förtjänar det bästa, som får mig att orka. Jag är där för er, ingenting annat.. ♥

 Finaste grabbarna...

...men det fattas en prins.

Ibland, väldigt ofta, önskar jag att någon kunde ta mig tillbaka i tiden och bara stanna klockan. Jag vet att det inte går och att man hela tiden måste blicka framåt. Men det går inte att undvika, det blev så fel så fel.. Det är så fel så fel det kan bli. Det känns i hjärtat, varje dag.
Jag kämpar än, för dig, för oss. För jag släpper dig aldrig, det kan jag lova. En dag ska det bli bra igen, kommer aldrig att sluta kämpa.

För att börja om där vi sluta, för mig kommer du alltid vara min prins, bara min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0