I think I should know


 för era råd och tips, de flesta tänker i lite samma banor som jag och jag tror mer och mer att det mycket väl kan bero på fällningen. Jag har fått och kommer få lite nummer till olika folk..
Jag ska i vilket fall som helst ringa en "diplomatiserad hästmassör hos Axelsons" som ger en helkroppsmassage för bara 375 kr.
Har nämligen ett visitkort jag tagit från HÖÖKS en gång, så några utav er kanske också har det? :P  

Såhär står det iaf

* har din häst muskelspänningar?
* ovilligt stel i träning?
* vägrar att hoppa?
* släpar bakbenen?
* stressad eller sur?
Lugn, det finns hjälp att få.

Vad gör massagen?
* ökar hästens välbefinnande
* blodcirkulationen ökar
* slaggprodukter och mjölksyra transporteras bort från kroppens vävnader
* muskler och senor blir mer elastiska
* stärker immunförsvaret
* stabiliserar nervsystemet

Jag kan:
* utföra massage i förebyggande syfte
* titta på hästens rörelsemönster
* stresspunktsbehandla
* ge tips och råd i träning

Visst låter det ganska bra? I alla fall en bra början, så får jag veta sen om det är något "allvarligare" och gå vidare med eller om det bara var fällningen och träningsverk efter de nya sadlarna.

Kommentarer
Postat av: Elin

inte tänkt på det där med fällning men det kan ju faktiskt ligga nåt i det..



Låter riktigt billigt med 375 för helkropps massage måste jag säga

2010-02-25 @ 18:37:26
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: minna

sv: ja vi tycker jättemycket om henne. Men att hon kom tillbaka blev nog förstorat då vi inte har haft det särskilt bra det senaste halvåret, då två unga ridlärare hade väldigt många olika åsikter saker. Och då var chrille en ängeln i nöden, + hon är så bra :')

2010-02-26 @ 07:10:22
URL: http://minnajmn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0