Påväg till stallet...

Som jag sa nyss till mamma, får nog skita i att göra veckoplaneringar såhär innan det blir varmare... Kylan gör ju så att man strejkar! Usch känns som om vintern aldrig tar slut, det här är seriöst den kallaste och längsta någonsin ):
Det var tänkt att båda hästarna skulle få komma ut på ängen, men kom hem sent, det är mörkt, fryser som en idiot så ska bara upp och pyssla och pussa lite på dem nu, mamma följer också med.
Som sagt så skadar det inte att dom står lite var och varannan dag, så länge de får komma ut i hagen så :)

Funderar på att kanske nu i helgen skriva ett långt inlägg angående hackamore, då det finns många åsikter om det. Sen ska jag skriva ett minnesinlägg om en speciell ridlärare som gick bort under natten.. Men nu ska jag till hästisarna, får höras sen :)


En låt jag pressat lite under kvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0