Tävling snart

Hejsan, om cirka 10 minuter åker jag upp till stallet. Ska tävla dressyr idag, KM kval 2.
Eftersom jag redan är inkvalad så är den här omgången inte så viktig som den hade kunnat vart, men jag är ändå taggad!
Ska tävla Jacquard och vet att det finns många hästar som vi inte kommer ha en chans emot, men vi är med för att slå vårat egna resultat, då det bara gått bättre och bättre för varje gång. Kan lägga in film någon dag om hur det såg ut på våran första dressyrtävling, kan säga att vi kom sist haha.
Tyvärr blir det ingen film den här gången... Min kompis har min filmkamera och har inte lyckas lämna tillbaka den, men ska försöka få min syster att fotografera lite, då hon kommer och kollar idag. :)

Jag och Jacken startar allra först klockan 2, så vi sätter ribban på tävlingen. Önska oss lycka till! 
 
Btw så stryker jag mig på Surprise, vi är inte redo än känner jag.. Blev ingen WE träning imorse då jag var tvungen att sova ut lite.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg ! :) Och jättefin häst ! :D

2010-02-06 @ 13:10:10
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0