Vad gör man?

Sitter i skolan just nu men kan verkligen inte koncentrera mig... Tänker hela tiden på Jacquard och på vad jag ska göra med honom. Igår bet han mig i benet när jag bara pysslade med hans man.. Han högg i luften bara jag klappade honom på halsen... Nästan omöjligt att ta hand om honom i boxen.
Alla som känner honom vet att det är absolut inte likt han, han är ju världens snällaste och gosigaste lilla häst...

Vad gör man? Jag vet inte riktigt vem jag vill ska komma ut och kolla på honom, en massör, en kiropraktor eller kanske åka ut till atg för en undersökning?

Några förslag?


Kommentarer
Postat av: maria

ska du ta ut någon så kolla med en massör som är riktigt utbildad.. inte dom som har 3 veckors kurs och sen får kalla sig massörer... en massör kan hitta sånt som inte en veterinär kan. och tvärt om.



kan vara något enkelt som pälsbyte oxå, en av mina som va underbar att hålla på med i vanligt fall, va elak under pälsbytet man fick inte röra honom. han sparkade och bet efter en.

2010-02-24 @ 11:37:58
URL: http://iiaaa.blogg.se/
Postat av: Onthebit - bloggen om dressyr

Vad jobbigt!

Jag skulle nog först ta kontakt med en equiterpeft, då de kan kolla så mycket olika saker, och om de hittar något kan de ofta sammarbete maéd kliniken.

2010-02-24 @ 11:43:43
URL: http://oonthebit.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

snygg bild =)

2010-02-24 @ 12:02:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: linnea

jag tycker att du ska åka till en klinik.. dom har oftast bra sammarbeten med massörer och kiropraktorer om det skulle var nått muskulärt, och annars kan dom ju lättare fixa det som är på plats. har fått känslan också att många massörer tycker att allt verkligen sitter i musklerna och att dom kan få bort det, och inte säger att dom faktiskt tror att dom inte kommer kunna få bort det onda. hoppas det ordnar sig !

2010-02-24 @ 13:06:44
Postat av: Magda

Ring en kiropraktor som använder laser som kan kolla igenom honom, låter mystiskt.

2010-02-24 @ 15:10:24
URL: http://darlinglilli.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vad svårt..

En veterinär kan ju kolla så mytcket mer än en massör eller kiropraktor på ett sätt.

Men samtidigt brukar det bli betydligt mycket dyrare med veterinär.. Fast om han verkligen är så här grinig kanske det är lika bra att gå han undersökt.. :(



Håller tummarna för att det inte är någon större fara med honom

2010-02-24 @ 23:50:48
URL: http://karisma.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

kan rekommendera Håkan Lundell www.hakanlundell.se . han är equiterapet han är jätte bra.

2010-03-02 @ 16:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0