Dagens träning

Tog Surprise på lektionen idag, Jacken har fått ta det lugnt hela veckan så :)

Han var lugnare från början idag, men fortfarande lite stressad utav de andra hästarna. Galopparbetet funkar bäst just nu, högervarvet är jobbigare än vänstern.
Jag känner att vi har mycket kvar att lära utav varandra, ska bli skönt sen när vi tar våran första privatlektion för Evaa.
Jag är taggad inför KM! Hur det än går.. så kommer det bli hur kul som helst!

Imorgon rider bästavän med mig, då rider vi ut på hästarna. Jacken kommer nog vara minst lika pigg som Prisen kan jag tänka mig, det kommer bli MYS! 

 
- Jacken o jag som är ute o myser för några dagar sen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0