Matglad men kräsen!

Alla som känner Jacquard irl vet att han är otroligt matglad! Mat är livet helt enkelt, visa honom moroten så visar han dig sin otroliga "hundvalpsblick".
Men aldrig kan man tänka sig att den här herren är kräsen, det är mycket viktigt VAD man stoppar i munnen. Har aldrig haft en mer kräsen häst (tänker speciellt på Bonito som nästan tröck i sig en hel apelsin i smyg, remember Sara?).

Det är pepparkakor, vindruvor, kex allt möjligt!


- vilken häst kan inte motstå dessa kex? Jo Jacken såklart..

Men vet ni vad!?
Under den här veckan har Prisen glatt tuggat i sin Guld Marie, varje gång har jag erbjudit dessa även till Jacken som blir lurad varje gång, var det bara det här nu igen?
Men idag, sista kexet, råkade han tugga i sin en bytte bit... Då tog han sen en liten större bit.. och mums det var ju riktigt gott.. tog sista biten.
Sen slickade han hur mycket som helst, runt munnen, på gallret.. Hästar gör så för att behålla smaken :)

Bättre sent än aldrig, men aw sötnos.. lite föööör sent den här gången. Hihi satsa på sista liksom ^^


- Bild från Januari 2009.  

Kommentarer
Postat av: Magda

Han ÄLSKAR sådana kex. Tycker mkt om dom små godisarna som man kan köpa i lösvikt, dom finns i gula,gröna och röda hmm kommer inte ihåg va dom heter:)

2010-01-15 @ 09:11:23
URL: http://darlinglilli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-15 @ 18:34:22
Postat av: sara

HAHAHAHA

appelsinen x)

2010-01-15 @ 21:43:35
URL: http://saraklein.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0