Nytt år, nya mål, nya tag.

Därför känner jag att det är dags för bloggandet. 


Syftet med den här bloggen är att jag kommer uppdatera mina dagar i stallet, träningen och vardagliga tankar och funderingar kring ridsporten.
Beroende på hur många läsare bloggen kommer få kommer innerhållet anpassas lite, efter vad ni vill läsa såklart. Jag är alltid öppen för förslag för intressantare inlägg!
Framförallt så tänker jag blogga för min egna skull, för att jag älskar att skriva och för att det är otroligt nyttigt och kul att läsa tillbaka, men också för att många utav mina vänner vill vara uppdaterade :) (då största delen av min tid tillbringas i stallet). 

Lite kort 'boring info' om mig då.
Jag heter Freja Trulsdotter Nordström (därav bloggadressen 'trulsdottern') och blir 18 iår. Går media andra året i roslagens högskola (RHS) i norrtälje, har stort intresse för fotografering så ni kommer garanterat få se många fina bilder!
Just nu står jag med två foderhästar, Connermaran Jacquard och arabkorsningen Surprise (som kom idag), mer om hästarna kommer då det är dom två som kommer vara "huvudrollerna" i min blogg. 
Just nu rider jag för Evaa Larsdotter (dressyr, torne & ridskoleverksamhet) och hoppar privat för Annika Hellgren. Två grymma tränare som gjort en hel del i min ridning, utan dem skulle jag inte vara den ryttare jag är idag.

Tävlar gör jag för Roo Gård Ryttarklubb där jag även rider sen 8 år tillbaka, en ridskola som gett mig många möjligheter och miljoner fina minnen. Hästar som grävft sig långt in i hjärtat, mycket skratt, slit och många tårar har fallit. Nu har jag dock valt att köra mitt egna race och lämnat ridskolehästarna bakom mig, rider fortfarande lektioner men på "mina" hästar, är inte längre aktiv i verksamheten.


Design
Kommer med tiden, jag väntar på att få lite bilder och att själv lära mig hur jag ska kunna fixa min egna header utan att vara beroende av andra (älskar att designa).
Tills vidare får ni klara er med standart, tråkigt nog men jag känner att jag vill starta denna blogg nu!

Jag hoppas ni kommer se fram emot den här bloggen lika mycket som jag gör!
Om inte? Tvingar er inte att läsa och som sagt, bloggar för min egna skull!
Men är alltid öppen för förslag till en bättre blogg.

Här kan ni nå mig!
[email protected]
Har även bilddagboken.se men är tyvärr inte lika aktiv då min dator inte samarbetar så bra med uppladdning av bilder osv. Där hittar ni mig under namnet "tofsla".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0