Söndagsmys med Prisen och Jack

Både jag och Sara var väldigt trötta och ville hem, jag längtade efter mina hästar!
Direkt när jag kom hem blev det en vända upp till stallet och rida!
Först red jag ut på Surprise, ensam för första gången och det gick super. Han testade inte mig en enda gång, var bara vid grisarna han ville vända men är man lättövertalad så är man.
Red en stund på volten också, cirka 20 min, travade och kände igenom honom lite.
Jacken har ju gått lite vart tredje dag så honom skrittade jag fram och tillbaka på andra sidan, cirka 40-50 min tog det. Älskar att bara skritta, brukar oftast när jag rider ut själv lyssna på musik samtidigt.  

Båda hästarna fick stå sen måndag och tisdag, av olika anledningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0