tolkning

Hälften utav alla som skulle vara med bangade (pga kylan och försovningar) så det slutade med att det blev en ensam stackare som satte på sig miniskidorna. 
Eftersom det var så sjukt kallt tänkte vi köra i ridhuset istället, men det gick inge vidare. Då fick vi sällskap av en till stackare :) 
Vi provade på volten som inte heller gick speciellt bra innan vi kom på den smarta ideen att faktiskt gå ut på ängen som hade minst lika djup snö som på volten. 

Det var Comet som fick dra, eftersom vi bara hade en sele så red jag med vid sidan av på Jacken, men han tyckte det var MINST lika kul för det! 
Vi körde lite race fram och tillbaka på ängen, hej vad han drog på och tyckte livet lekte. 
Jag hoppade sen av och lät Sara få sitta upp och sa åt henne att galoppera ett varv runt ängen, det gjorde hon, och fort gick det! 
När hon kom tillbaka sa hon bara "kunde inte du sagt att han var liiite pigg också?" haha, min connermara är inte känd för att vara speciellt het utav sig. 
Sen red vi hem, blev tyvärr inte så speciella bilder då alla var för frusna för att fotografera.  

Det blev bara kallare och kallare ute så Surprise fick stå idag, han var riktigt glad när jag tog in honom en timme tidigare från hagen. 

Fotograf: Ebba Orton & jag (på sista)


 

Kommentarer
Postat av: flajsii

hahaha, fyfan vilken underbar bild när sara rider jacken :D hahahah, gaah vad gulligt :D <3

2010-01-05 @ 22:36:57
URL: http://flajsii.devote.se
Postat av: trulsdottern

hahaha ja, det såg riktigt härligt ut när de far ut på ängen ;)

2010-01-06 @ 12:11:16
URL: http://trulsdottern.blogg.se/
Postat av: bästavän

haha, din poni är sötast

jag ser ut som en förfrusen michelingubbe XD :D

men härlig bild även fast jag ser ut som ett cp :)

2010-01-06 @ 16:50:29
URL: http://saraklein.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0