Taggad!

På söndag blir det hoppträning för Annika Hellgren igen, den här gången hänger Johanna Bellander med på sin sagohäst Comet :)
Jag kommer såklart hoppa Surprise eftersom Jacken står just nu, det sköna med att ha två hästar, man blir aldrig "ridlös" (så länge en håller sig frisk). Jag hoppas Siri Brandell kan vara med och fota samt filma lite...

Jag har blivit sjukt tävlingssugen, dock har jag inga tävlingar planerat på ett tag, tror hela månaden blir tävlingslös. Men vill inte kasta mig ut direkt, det får ta den tid det tar innan det känns som om jag och Prisen kan börja åka ut.
Nu har jag haft Surprise i 2 månader, tiden går otroligt fort och jag gillar honom me och mer för varje dag! Känns som om jag säger det hela tiden, men vi har verkligen hittat varandra, underbara häst.

Jag ska nog ner till stallet snart, ska kanske fotografera min kompis när hon hopptränar. Självklart lägger jag in bilder i bloggen sen. 

Planerade inlägg..
Vad händer med Jacquard just nu?
Hur mycket pressar ni?
Hackamore, skarpt? Bra eller dåligt?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0