Hejdå igen

Nu sitter jag här mitt i natten, har packat och fixat inför några timmar... Kommer att bli ännu en hästlös helg.

Fredag
Ska jag egentligen praktisera hos min ridlärare men jag ska till skolan och ha möte samt sitta där helt ensam och plugga. Sedan ska jag på begravning med mina vänner, säga farväl till våran fd tränare (läs "till minne av Anders Tillberg HÄR).
Sedan ska jag pendla till min yngre syster denna gång, där jag stannar till på söndag.
Min medryttare Sara kommer att ta hand om mina hästar, rida Prisen och kanske gå ut med Jacken en kortis.

Lördag
Är jag fortfarande hos min syster, vi ska plåta och plugga massor.
Min mamma tar hand om hästarna.

Söndag
Stannar jag hos syrran till på kvällen, gör samma sak då, plåta och plugga. På kvällen åker jag hem till min pojkvän så kommer tillbaks till stallet först på måndag kväll igen. Kommer att sakna mina skruttisar.
Sara tar hand om hästarna även idag, rider Prisen och eventuellt går ut med Jackie.

Jag kanske kommer att uppdatera min blogg lite under helgen, om tid finns över lovar jag att göra det. Ha det bra så länge, kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0